søndag den 1. juli 2012

Onsdagens

Hello bloggen. 
Jeg sidder nu med de vildeste tømmermænd efter endnu en vild nat med druk og bytur. Jeg har i de sidste mange dage festet hver eneste aften, så min krop er meget opbrugt lige p.t. Så min dag i dag kommer ikke til at gå med det helt store. Det er faktisk også min første dag hvor jeg ingen studenterfester skal til siden at jeg er blevet student. Jeg var faktisk blevet inviteret til en studenter-brunch her i dag klokken 10, men det orkede jeg bare ikke, så den meldte jeg afbud til. 




Billederne er fra i onsdags, hvor jeg var nede og danse om den berømte alspige i Sønderborg sammen med alle de andre fra Sønderborg, som også var blevet studenter. Nu vil jeg slappe af og læse blogs, har over 300 blog indlæg på bloglovin som jeg ikke har fået læst endnu.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar