onsdag den 26. september 2012

Hvor har jeg været i de sidste 2-3 måneder?


Jeg har nu ikke blogget i over 2 måneder. Hvis der overhovedet er nogen tilbage der kigger med, er jeg jer dybt taknemelige. Årsagen til den meget lange og stille pause fra mig, skyldes mange ting. Jeg har arbejdet meget hele sommeren, når jeg så endelig havde fri, ville jeg endte nyde vejret sammen med mine venner eller kæreste eller så læste jeg bøger. Jeg har gennem sommeren læst hele trilogien The Hunger Games. Det er nogle gode bøger og de fangede mig rigtig meget. Nu glæder jeg mig til at to'eren kommer i biograften. Efter sommeren, var jeg så heldig at få endnu et job. Jeg er blevet hjemmehjælper ved hjemmeplejen. Så nu har jeg nærmest ingen fritid overhovedet tilbage. En almindelig dag for mit vedkommende, kan let se sådan her ud: Jeg står op kl. 5:20, spiser morgenmad, går i bad og gør mig klar til arbejde. Klokken 6:30 kører jeg så på arbejde og møder ind kl 7:00 ved hjemmeplejen. Her arbejder jeg enten til klokken 13 eller 15, hvor jeg så efterfølgende tager direkte videre ned på caféen, og arbejder til klokken er omkring 21-22 stykker. Jeg er så hjemme en halv time senere og går så på hovedet i seng. Så der er ikke så meget tid til andet. Dette er også en grund til den manglende blogging. Når jeg så engang imellem har en fri dag, vil jeg hellere bruge dem på at være sammen med kærsten og veninderne end at blogge.
Jeg ved ikke hvor aktiv min blog fremover vil være, men når jeg har tid og lyst vil der komme indlægs. 

Billedet ovenover er forresten fra min nevøs barnedåb, som var for snart to uger siden. Det er taget i kirken hvor han blev døbt efter gudstjenesten. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar