tirsdag den 10. januar 2012

Pingvin


Da jeg var et smut nede i byen i dag efter skole så jeg denne søde strik i Only. Den kunne jeg ikke lade ligge så hjem med mig kom den. 
Dagen i dag startede med at jeg løb coopertest, det var starten på mit trænings projekt. Trænings projektet skal jeg lave i idræt i de næste par måneder. Jeg har valgt at fokusere på kondition, da jeg gerne vil i gang med at løbe igen. I mit trænings projekt skal jeg løbe tre gange hver uge, hvor en af dagene bliver med intervaltræning. Det bliver nogle hårde måneder, men glæder mig til at komme ordenlig i form igen. :-) 
Dagen blev efterfulgt af skole hvor vi i klassen begyndte at skrive blå bog. Jeg blev sat til at finde billeder af folk, det er en længere proces kan jeg fortælle jer.
Efter skolen blev der øvet musical, det øver jeg hver dag efter skole i denne uge samt næste uge, da vi har  premiere torsdag den 19. januar og har os en forestilling den 20.
Håber i har haft en dejlig dag. 

>Maiken< 

1 kommentar: