torsdag den 5. januar 2012

Rainbow Sushi




I dag startede jeg dagen ud med at være på arbejde fra 7-15. Da jeg kom hjem sagde jeg til mig selv at i dag SKAL jeg altså ud at løbe. (Jeg har hele tiden sagt til mig selv i det nye år, at i dag skal jeg ud og løbe men det er aldrig blevet til noget.) Men i dag der kom jeg altså ud og løbe, det blev dog ikke så langt men hey, jeg skal jo starte et sted ikk. Jeg er faldet meget af på den med mit løben da jeg ikke har løbet siden august men nu skal der ske en forandring. 
Efter min lille løbetur kom min veninde Ella hvor vi havde aftalt, at vi skulle lave hjemmelavet sushi. Det blev dog ikke helt til hjemmelavet sushi men til købe sushi i stedet for. Vi købte sushien i Sønderborg ved Rainbow Sushi som klart er det bedste sushi sted ud af de to vi har i Sønderborg.  

>Maiken<

Ingen kommentarer:

Send en kommentar