fredag den 1. juni 2012

Dråber






Jeg havde for et par siden et flip med at tage billeder af dråber.I får derfor lige lidt billede spam af dråber. Hvis man fanger fra den rigtige side, så synes jeg at dråber er utrolig flotte. Jeg kiggede lige på mine gamle billeder og faldt over disse, så dem ville jeg lige dele med jer. 
Jeg har i dag været til min sidste skriftlige eksamen, denne gang var det biologi den stod på. Nøøj jeg synes den var svært.. Men man kan kun håber på det bedste.. Jeg ville ønske at jeg kunne sige at jeg nu aldrig mere skulle have biologi, men så heldig er jeg ikke. Jeg skal nemlig og op i det mundtligt! Det er en eksamen som jeg bestemt ikke ser frem til, men som jeg lige har skrevet lidt længere oppe, så kan man kun håbe på det bedste ;-) I aften står den på girls night out med en masse søde piger, hvilket jeg glæder mig til. Det bliver dog ikke så vildt, da jeg skal tidligt op i morgen og læst op til den næste eksamen. :(  Hvad skal i lave i jeres weekend? Er der nogle af jer der er så heldige at bo i København området som skal til Distortion? Har aldrig oplevet det selv endnu, og hvis jeg ikke havde en eksamen på mandag kunne det da godt ske at jeg var hoppet på toget til kbh for at besøge min søster og så kunne vi tage til Distortion sammen. :) Når det var en ordentlig smører om alt og ingen ting, men god weekend til jer <3

1 kommentar:

  1. Håbe på det bedste og læse røven ud af bukserne ;) -Desværre er det ikke nok kun at håbe når der gælder eksamener..
    Tænk på at du aldrig kan ændre det og det derfor er så fandens vigtigt at gøre sit allerbedste !

    Distortion er her igen næste år ;)

    SvarSlet