lørdag den 2. juni 2012

Nu som moster


Ja overskriften siger vist det hele. Min ældste storesøster fødte i nat en lille nuttet dreng, hun ringede i morges kl 6:15 og fortalte at hun havde født en lille sød dreng. Det kom lidt som en overraskelse at hun allerede fødte nu da hendes termin først er om en måned. Hun havde dog i den sidste uge haft plukveer, så vi tænkte nok at baby snart kom. Alligevel var det underligt at baby allerede ville til verden nu. Da hun ringede i morges lå jeg trykt og sov, havde selv først kommet hjem omkring klokken 3 da jeg var ude og hygge med nogle søde piger, så var ret forvirret da min mobil ringede så tidligt, men da jeg så det var min søster tænkte jeg at det må være vigtigt siden hun ringer nu. Jeg blev ellevild og glæder mig til at komme ud og besøge den lille nye familie. 
Jeg vidste ikke lige hvilket billede jeg skulle sætte ind, så det blev lige et billede af mine to store søstre hvor vi er på Mallorca. Min anden søster er lige nu på vej hjem fra København for at møde vores nevø. Der ligger forresten allerede et billede af den nyfødte baby på min instagram (maikendinsen) 
Vi ses <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar