fredag den 17. februar 2012

En gå tur på vandet






I søndags var kæresten og jeg ude og gå på vandet bogstaveligt talt. Det var en ret vild oplevelse da det faktisk er et meget stort og åbent hav vi gik på. Det var heldigt at vi nåede at komme der ud, for dagen efter var det meste af isen smeltet væk. Jeg tror at det var første gang at jeg nogenside har gået på "vandet" og det giver lidt et kick da man aldrig ved om isen faktisk vil kunne holde en.

Members.com har forresten Jeffrey Campbell til 50% i de næste 4 dage. Jeg var desværre allerede for langsom for de sko jeg ville have haft var allerede udsolgt i min størrelse :(
Det kan være at du er heldig at dine yndlings i din størrelse stadig er på lager. Find Jeffrey Campbell til halv pris her

- Maiken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar