mandag den 13. februar 2012

North Side Festival

I juni sidste år, var jeg sammen med min veninde Ella til North Side festival i Århus. Jeg kom til at tænke på festivallen da jeg var i Århus her i weekenden, derfor synes jeg i lige skal  hører lidt mere om den. 
Det er en byfestival hvilket vil sige at man ikke overnatter på festivallen. Man skal selv finde andre steder at sove. Jeg synes faktisk at det er meget rart at det fungere sådan. Selvfølgelige er det os fedt at sove på en kæmpe camp med masse af folk, men på den anden side så kan man få sig et dejligt bad osv. 
Sidste år var programmet et fantastisk program. Det var en vildt fed oplevelse at se kunstnere som fx The Streets, White Lies, Interpol, Band of Horses og mange mange flere. Personligt så synes jeg at den bedste koncert var Band of Horses, jeg elsker deres musik og det var en fedt koncert. 
Det var kun anden gang at North Side blev afholdt. Første år foregik det hele kun på én dag. Sidste år var festivallen på to dage. I år kommer festivallen til at gå over hele 3 dage. Det siges at North Side Festival er jydernes svar på Roskilde. Det er ret vildt at man allerede kan udtale sig sådan, men det skyldes at festivallen har vokset sig så stor og fed på meget kort tid. 
Jeg kan desværre ikke komme med i år til årets North Side Festival da jeg har mange eksamener som jeg skal op i, da jeg bliver student. :)
Men til alle jer som ikke skal til så mange eksamener her til sommer, tag til North Side Festival! det vil i ikke fortryde. Hvis i vil se mere om årets North Side festival kan i se meget mere lige her.  

Fallulah giver den gas på scenen som en af de første kunstnere på sidste års festival.

En fed koncert med The Streets 

De Eneste To

En alt for fantastisk koncert med Band og Horses!


I dag begynder jeg på projekt klædeskab. Mit tøjskab har i meget lang tid haft brug for en oprydning og det er det jeg vil bruge min dag på i dag. :-)

- Maiken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar