tirsdag den 7. februar 2012

Watch out for the hands


Sidste dag købte jeg denne håndcreme. Mine hænder har længe råbt om hjælp, der skal nemlig ikke meget kulde til før at de er knas tørre. Glycerin håndcremen fra Matas kan virkelig udfører mirakler! Jeg tog cremen på om eftermiddagen og resten af dagen var mine hænder dejlige bløde. Jeg kan varmt anbefale denne creme til alle der ønsker en fugtgivende creme i denne vinter tid. Som et ekstra plus er den også parfume fri, hvilket jeg synes gør den endnu mere fantastik. Den er forresten på tilbud i disse dage så skynd dig ned i din nærmeste Matas forretning og køb den! :) 

- Maiken  

1 kommentar:

  1. Lige hvad jeg manglede! ..Mine hænder har det virkelig slemt her i den kolde vinter-tid, bare jeg går ud, så sprækker de, og er super tørre.
    Jeg bruger en granatæble-creme, men også fra Matas de stribede. Der er dog lidt parfume i min, og de svier, hvis hænderne har lidt rifter, så jeg vil klart overveje at købe den du anbefaler! :-) Tak for tippet!

    xo.. www.thefeelingoffashion.blogspot.com

    SvarSlet