fredag den 20. april 2012

190412



Mit outfit fra i går, hvor det lige valgte at blæse en pelikan da vi skulle tage billedet. ;-) Jeg var som sagt i biografen og se en kongelig affære, og jeg må helt ærlig indrømme at det godt nok var en dårlig film. Den var meget kedelig og var meget langtrukken. Så synes at det var meget at give 90 kroner for at komme ind og se den, når den ikke var bedre. Jeg har i dag været i skole og på en spontan café tur med min dejlige veninde som jeg er så heldig at dele navn med. ;-) 
Min fredag aften kommer til at foregå i hyggens tegn. Skal nemlig hygge med kæresten hvor vi skal se 24 timer. Vi vil se alle 8 sæsoner af 24 timer og vi næsten igennem den første sæson. 
Da jeg kom hjem fra skole stod der en pakke på mit bord. Hvad der var i denne pakke vil i få at se i morgen, er der nogle der kan gætte hvad det er? :-D

Maiken <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar