onsdag den 11. april 2012

My first DIY projekt


I påsken lavede jeg mit første DIY projekt sammen med min søster. Inspirationen fik vi fra Isabella hvor hun sidste sommer selv lavede signe egne shorts. Du kan se lige her hvordan man skal lave dem ;-)  




Jeg er faktisk blevet meget glad for resultatet, jeg skal bare lige øve at smører dem ordenligt op ;-)
Min dag har ikke stået på så meget andet end skolen, og nu er jeg så igang med min sidste dansk aflevering i gymnasiet wuuhu. :D Det er underligt at tænkte på at jeg har under 30 skoledage tilbage af mit gymnasietid. Kan tydeligt huske den første skoledag i 1.g, men tror til gengæld også at alle kan huske deres første skoledag da de startede på deres gymnasium. Jeg synes bare det er vildt at jeg allerede snart er færdig.. Selvfølgelig glæder jeg mig også til at jeg er færdig, det er bare lidt skæmmende også, for så skal man ud "i den virkelige verden". Men har alle det ikke sådan?
Nu vil jeg se om jeg kan blive færdig med den aflevering, jeg har efterhånden også brugt mange timer på den, og jeg glæder mig bare til at tænke: Nu skal jeg aldrig skrive en dansk stil igen (medmindre jeg skal op i det til eksamen). ;-)

Maiken  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar