onsdag den 4. april 2012

On a Wednesday night




Lige et sent indlæg fra i dag. Jeg har her til aften været ude og spise med mine forældre og søstre. Mine forældre havde deres 27 års bryllups dag, så det skulle selvfølgelig fejres med god mad. Vi var inde og spise på Spiseriet som ligger ved Rådhuset i Sønderborg. Maden var rigtig lækker, fik dog ikke taget nogle billeder af maden da jeg fik det dårligt så snart vi var kommet ind på restauranten. :( Grunden til dette skyldes nok at jeg var til en times spinning inden, og så må jeg have gjort det for galt til selve timen.. 
Jeg var igår på shopping med mine to søstre, hvor jeg blandt andet kom hjem med "læderjakken" og bukserne som jeg havde på i dag. Jakken er fra Sisters Point og bukserne er fra H&M. Skjorten er fra Second female og bæltet fra Nelly.com. De er forresten begge to lånt af min søster ;) Stilletterne er fra Friss og Co. 
Jeg vil nu gå i seng og håbe på at jeg er helt frisk til i morgen, hvor jeg igen tager et smut til Århus med kæresten. 

Maiken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar