lørdag den 7. april 2012

New in from elf


Jeg har for første gang købt nogle elf produkter. Jeg havde i forvejen i mascara fra elf, som jeg havde fået af min søster, og den er jeg meget glad for. Jeg købte som i kan se to neglelakker, en mineral foundation og en pudder børste der til. Den pink neglelak hedder Gum Pink og den lilla hedder Lilac. Det hele kan købes lige her.
Jeg er i dag kommet hjem fra Århus. Der havde jeg et par skønne dage sammen med kæresten, hvor vi blandt andet var inde og se stand-up med Frank Hvam og Casper Christensen. Det var et utroligt godt show og hvis man skal ind og se det, kan man godt glæde sig. 
Om en times tid skal jeg på arbejde og i aften står den på påskefrokost med nogle gamle veninder fra folkeskolen, hvilket jeg har set meget frem til. ;-)

Maiken

2 kommentarer:

  1. Super fine farver neglelakker. Er de gode i kvaliteten? Kig evt. forbi mig også, så ville jeg blive glad.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg har faktisk ikke fået prøvet nogle af dem endnu, men skal nok skrive når jeg har gjort det ;)
    Kigger da forbi med det samme :)

    SvarSlet