lørdag den 5. maj 2012

Den gravide mave


Jeg fortalte jo at jeg sammen med min søster havde lavet en kage. Det var denne kage som min søster gav til hendes kollegaer da hun gik på barsel her i tirsdags. Jeg blev selv meget positiv over resultatet, da det var første gang vi kastede os ud i sådan en kage. Jeg har haft en meget pressede uge hvilket også er grunden til den manglende bloggeri. (Bloggeri? Er der overhovedet noget der hedder der?) 
Men jeg har i denne weekend min første fri weekend siden jeg startede på mit nye arbejde, hvilket er meget lækkert. Jeg er i dag begyndt at lave indbydelser til min studenter fest som jeg holder her til sommer. I aften skal kæresten og jeg være sammen med et fælles venepar hvor vi skal hygge med nogle forskellige spil. 
Hvad skal i lave i sådan en forlænget weekend?



Maiken 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar