torsdag den 17. maj 2012

I'm gonna marry the night





Jeg gik igår model i den lokale Røde Kors i en genbrugs brudekjole. Det var en meget sjov oplevelse da genbrugs butikken havde gjort vildt meget ud af det. Der kom en veteranbil og hentede mig. Bilen var flot ud smykket og det lignede en rigtig brude bil. En af kunderne i butikken troede faktisk at jeg skulle giftes rigtigt siden at der også kom en så flot pyntet bil.    
Som tak for at gå model fik jeg udover oplevelsen en "fiskekasse" som er en halv vin kasse som er fyldt med slik der er formet som fisk og andre havdyr. 
Min dag i dag startede ud med en omgang body pump sammen med min gode veninde Helena. Ellers har jeg bare været på arbejde fra kl. 12 til 21:30. Det er også grunden til det sene indlæg. ;-)
Nu vil jeg gå i seng og glæde mig til i morgen hvor jeg har fri fra både arbejde og skolen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar