tirsdag den 15. maj 2012

Det at være blogger

Dagens fra i søndags hvor jeg var ude og spise brunch med min veninde Amalie.
Så blev det lige tid til et nyt indlæg. Jeg ved at de seneste uger har været meget stille her på bloggen. Det er jeg ked af, det er ikke fordi jeg ikke vil, men inspirationen er der bare ikke lige nu. Derfor må i lige bærer over med at jeg ikke er så aktiv mere. Jeg elsker at have min egen blog, jeg elsker at tage billeder af mine outfits og vise omverden at "sådan her ser jeg ud i dag". Men det at have sin egen blog kraver også at  man hele tiden finder på nye ting at vise og fortælle om. Det er da normalt at ens liv ikke hele tiden er lige spændende, og hvis man er inde i sådan en periode, hvor der ikke sker de mest spændende ting eller man bare ikke har noget inspiration til bloggen, ja så siger det jo sig selv at så bliver der stille på bloggen. 
Jeg har efterhånden læst flere indlægs der minder om mit eget og i sidste ende skriver de så at de vil holde op med at blogge, og så måske begynde at blogge igen senere i deres liv. Sådan vil jeg ikke slutte mit indlæg af. Ingen kan forudse fremtiden, men ét er sikkert. Jeg stopper ikke med at blogge, det kan godt være at jeg ikke er så aktiv i nogle perioder, men jeg vil aldrig stoppe med at blogge fordi jeg ikke har inspirationen. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar