tirsdag den 1. maj 2012

Ny taske

Som Mello opdagede i mit forrige  indlæg, havde jeg købt mig en ny taske på det loppemarked jeg var på i fredags. Jeg vil bruge den som skoletaske, selvom jeg godt nok ikke har særlig mange skoledage tilbage kunne jeg ikke lade vær med at købe den. Jeg har i længere tid søgt efter en taske som denne, derfor kom den med mig hjem ;-)
Jeg var søndag inden arbejde og i går efter skole, ude ved min søster hvor vi skulle lave en kage til hendes arbejde da hun går på barsel i dag. Kagen vil jeg vise jer senere :-)
I dag skal jeg med min klasse over til Oure Højskole, her skal vi lave en masse idræt. Det bliver lækkert nok at komme en sidste tur afsted sammen med sin klasse inden vi alle er studenter om et par måneder. Vi skal være på Oure indtil i morgen eftermiddag. 
Imorgen eftermiddag starter det såkaldte Manager på mit gymnasium. Det er en stor begivenhed på min  skole som hele skolen har set frem til hele skole året. 



Maiken <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar