onsdag den 23. maj 2012

Twilight



Lige et dagens fra sidste uge hvor jeg var ude og spise med kæresten. Igår aftes var jeg til afslutning på mit gymnasium, der så vi lærerrevy og fik den sidste del af eksamens planen offentliggjort. Det var kun to eksamener som jeg endnu ikke vidste hvad var jeg skulle op i. Jeg skal op i biologi og religion. Jeg blev lidt ked af at det blev biologi da jeg synes at det er et meget svært fag, så den eksamen frygter jeg utrolig meget. Religion har jeg det fint med og det er også den eksamen der er min sidste, så det er os min religions karakter der kommer til at stå i min hue. Efter eksamens planen blev offentlig tog jeg et smut ned i byen med resten af min klasse, det var rigtig hyggeligt lige at være sammen med hele klassen en sidste gang inden eksamen. På grund af at jeg drak lidt for meget i nat har mit hoved ikke haft det så godt i dag. Dog har jeg været sammen med min gode veninde hvor vi sammen har købt en masse gaver til vores fælles veninde som vi skal til fødselsdag ved på lørdag. 
Jeg har faktisk også lavet en eksamens plan i dag, så nu ved jeg hvad jeg skal lave i den næste kommende måned.
Hvilke fag skal i op i til eksamen og hvordan har i det med at det lige netop er de fag i skal op i?   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar