mandag den 21. maj 2012

Fredag


Carpaccio til forret

Oksefilet med kartoffel suffle, porre tærte og kraftig skysovs til hovedret 

Chokolade sorbet med blåbær, krymmel og coullis til dessert
Fredag aften var kæresten og jeg ude og spise på Ox-en som er en lækker steak restaurant i Sønderborg. Vi fik deres forårs menu som er en lækker 3-retters menu som ses ovenfor. Hele min weekend er gået med arbejde både torsdag, lørdag og søndag. Så det var rigtig lækkert at jeg havde fri fredag. 
Imorgen går jeg på læserferie og så bliver den sidste del af min eksamens plan offentliggjort. I onsdags fik jeg allerede at vide hvilke skriftlige fag jeg skal op i til eksamen. Jeg kom op i samtlige skriftlige fag hvilket er dansk, biologi og samfundsfag. Foruden det fik jeg også at vide hvilken dag jeg skal op i AT-mundtlig eksamen. Så det bliver spændende at se imorgen hvilke fag jeg skal op i mundtligt og ikke mindst hvilket fag som bliver min sidste eksamen. 
Får i også jeres eksamens plan offentliggjort imorgen og er i ligeså heldige som mig, at blive student nu her til sommer? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar