onsdag den 9. maj 2012

Finally I got Instagram

Så fik jeg langt om længe oprette mig en instagram. Instagram er jo blevet utroligt populært her i blogland på meget kort tid. Så nu tænkte jeg at jeg heller måtte ride med på bølgende.
Til jer der endnu ikke ved hvad instagram er, er det et program som man kan hente hvor I kan følge mig endnu mere end i allerede gør her på bloggen.


Kæresten tog mig med ud for at lære at spille golf. Det skal lige siges at min kæreste tidligere har været med på et elitehold i den lokale glofklub. - Tror da nok lige at jeg følte mig dårlig ved siden af ham..




Så hvis i har lyst må i meget gerne følge mig, jeg hedder maikendinsen. Jeg vil se om jeg kan opdatere et par gange om dagen, men hvis det ikke sker må i ikke hænge mig op på det ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar