torsdag den 1. marts 2012

++


I aften skal jeg til århus igen. Denne gang er det med mine forældre. Vi skal til åbenhus på VIA University College hvor jeg skal ind og hører om fysioterapeut uddannelsen. Jeg glæder mig rigtig meget til at høre endnu mere om uddannelsen og få bekræftet, at det er det jeg gerne vil læse videre med når jeg er færdig med gymnasiet. 
Members.com har forresten Nelly White Label til 50% fra kl. 12:00 i dag. Jeg håber meget på at finde et par lækre stilletter som jeg kan tilføje til min snart store samling af stilletter. Hvis du endnu ikke er medlem af menbers.com kan du blive det lige her. De sender en mail til en hver dag, hvor der er forskellige tilbud af tøj, sko og meget mere. Det er en god hjemmeside til dem som gerne vil spare penge, og hvem vil  ikke det? ;) 

- Maiken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar