søndag den 4. marts 2012

Second hand deluxe


Dagen i dag er gået mest med gymnastik opvisning. Vi havde vores anden opvisning i denne weekend, det var ude i en lille lokal forening nede ved grænsen. Inden opvisningen kunne jeg lige nå et smut ind til Sønderborg, hvor der i dag var second hand deluxe sale på en af diskotekerne i Sønderborg. Tror det er en af de første gange at der er sådan et sale i Sønderborg, men det var rigtig hyggeligt. Jeg fandt denne denim skjorte, og måtte bare have den med hjem. 

Lige nu sidder jeg og slapper af med en smoothie som stod i køleskabet da jeg kom hjem. I må have en forsat dejlig søndag <3 

3 kommentarer:

  1. Denim skjorten er super fin - jeg leder selv efter en perfekt en til skabet! :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fin :) God weekend <3

    SvarSlet
  3. En deminskjorte er bare det helt store hit pt, har også lige selv købt en.

    Marie-Louise
    Posgaard.dk

    SvarSlet