lørdag den 31. marts 2012

Lørdagens fiduser

Jeg startede min dag ved at tage i fitness med min veninde Helena, som nu er blevet min trofaste fitness partner. Vi skulle rigtig have været til et Retromix event hvor der var 80'er musik, men da vi opdagede at alle andre var klædt ud fra nogle i 80'erne og vi bare stod i vores fitness tøj, besluttede vi at vi ikke ville være med alligevel. Det blev i stedet for til en omgang hård styrketræning. Vi er blevet enige om at nu skal vi altså bare i gang i det fitness center, så vi kan se godt ud når bikini-sæsonen begynder. ;)
Jeg var derefter på arbejde og er nu lige kommet hjem. Jeg skal om en time mødes med Helena igen og så skal vi ud og spise sammen, hvilket jeg tror bliver utrolig hyggeligt. Derefter skal vi nok mødes med min kæreste og hans bror hvor vi hygger videre på en af caféerne i Sønderborg. 
Jeg regner med at tage noget alla nedrestående outfit på i aften.     


'

Maiken


Ingen kommentarer:

Send en kommentar