onsdag den 14. marts 2012

New in

I mandags fik jeg før fri fra skole hvilket resulterede i, at jeg havde en halv time til at gå og kigge i butikker i inden min bus kom. Jeg fandt denne strik i til 200 kroner fra Vero Moda, den er rigtig fin og kommer til at passe perfekt her til foråret. 

I går var jeg så endnu engang nede i byen hvor jeg endte med at komme hjem med to nye Essie neglelakker. Den "gennemsigtige lilla" hedder rock solid og er en basic coat som er specielt lavet til svage negle som let flækker, som jeg desværre at døjet med. Den anden hedder mint candy appel og er en rigtig fin farve her til foråret.  

For snart to måneder siden bestilte jeg den nye iphone 4s. Først i dag kom den med posten! Nu er jeg rigtig glad at jeg endelig har fået den ;-)

Maiken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar