fredag den 30. marts 2012

Luksus vs. budget

På grund af de sidste par dages blæsevejr er jeg kommet til at tænke på efterår. Det har fået mig til at kigge på støvler..


Luksus støvlerne er fra Prime Boots og kan købes her til 2169 kr. Hvor de budget venlige er fra Horze og kan købes for 399 kr. lige her. Jeg synes tydeligt at man kan se at Prime Boots er en meget bedre kvalitet end dem fra Horze. De er som i kan se også til en helt anden pris. Personligt kan jeg nok bedst lide dem fra Prime Boots, men når man er en fattig studerende som er på SU, så er det bare utrolig mange penge at smide efter et par støvler. Hvilket par kan i bedst lide? 
Min dag er forresten gået med skole og så har jeg også hjulpet en veninde med at flytte. 
Nu er det til gengæld ferie for mit vedkommende hvilket er utroligt lækkert. :)
Har i også ferie? Hvis ja, hvad kommer jeres ferie så til at gå med? 

Maiken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar