torsdag den 22. marts 2012

Keep running running and running running




Idag er en rigtig god dag, den startede med at jeg først skulle møde i skole kl. 10:00. Kl. 12 fik vi at vide at vi bare skulle arbejde selv med noget i samfundsfag, det resulterede så i at mig og en anden min fra klasse tog et smut på Jensens Bøfhus i stedet for. ;) 
Da jeg kom hjem fra skole stod der en skotøjsæske fra Nike på mit bord. Det var disse løbe sko/fitness sko som jeg har ønsket mig, jeg ved ikke hvor lang tid. Min mor var i går til et event i Sportsmaster i Sønderborg, hvor der var 20% alle ikke nedsatte vare. Og med sig hjem havde hun blandt andet taget disse sko med til mig. :D Så nu er der ingen undskyldning længere for ikke at melde sig på en masse hold i fitness. 
I dag har min kæreste også være til sin svendeprøve, hvilket gik rigtig godt og han er nu ny uddannet kok. 
Foruden alle disse dejlige overstående ting er vejret udenfor fantastik, der er lige nu hele 15 grader så det er bare vildt lækkert.
Nu skal jeg dog til det lidt mere kedelige, skal nemlig arbejde videre på mit AT som skal afleveres på næste torsdag.. Overvejer dog at sætte mig udenfor så jeg kan nyde vejret ;-)
Må i have en lige så dejlig dag som jeg har haft indtil videre.

-Maiken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar