fredag den 23. marts 2012

Friday i'm in love




Hele dagen i dag har stået på min kærestes svendegilde. Dagen startede med at vi skulle til dimission på kærestens skole hvor vi fik champagne brunch, en rigtig lækker brunch som nogle af de nuværende kokke elver havde lavet. Derefter tog vi hjem til kæresten og begyndte at gøre klar til i aften hvor han holder stort svendegilde. Nu er jeg så lige et smut hjemme for at gøre mig klar til i aften. 
Kjolen er forresten ny og er købt til denne lejlighed. Regner dog os med at jeg vil bruge når jeg bliver student. Kjolen er fra Vero Moda, og den lille jakke som os er ny er fra Vila. 
I aften tager jeg denne kjole på som også er fra Vila. 
I må have en dejlig weekend og husk nu at nyde det dejlige vejr ;)

- Maiken

2 kommentarer:

  1. Hvor er du fin i kjolen :) Håber du får en god fest og weekend :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Mette, det var en rigtig god fest og min weekend har været lige så god. Håber os din har været sådan? :)

    SvarSlet