søndag den 11. marts 2012

I'm back




Først og fremmest vil jeg starte med at sige undskyld for mit fravær. Jeg har ikke blogget en hel uge! Det er ikke fordi tiden ikke har været der, det skyldes at lysten simpelthen ikke rigtig har været der. Jeg har haft problemer med at finde på hvad mine indlæg skal handle om og har haft en så kaldt skriveblokade. Det skal dog være slut nu, og vil tilbage i mit gamle "blogger jeg" hvis man kan sige det sådan? 
Min weekend har stået på to ting nemlig druk og arbejde ;) 
Fredag aften var jeg til fødselsdag ved en gammel veninde fra folkeskolen som var rigtig hyggeligt. Jeg havde overstående outfit på i fredags. Det var kjolen fra Sisters Point som jeg viste jer her som ikke kom til sin ret, men nu fik jeg lige taget nogle billeder med kjolen i fuld figur. Stiletterne er fra Nelly.com. Billedekvaliteten er desværre ikke blevet særlig god da mit spejlrefleks kamera ligger ude ved min søster, så billederne blev taget med et almindeligt kamera.
Lørdag startede jeg på mit nye arbejde hvor jeg er tjener på en hyggelig restaurant nær grænsen. Første arbejdsdag gik helt okay. Om aftenen skulle jeg i byen med min gode veninde Helena, det blev en vild bytur og var først hjemme halv 6 i morges. Sønderborg var i går overfyldt med kendisser da både Rasmus Seebach, Casper Christensen, Frank Hvam og Stefan fra årets Paradise Hotel var i byen. Jeg så desværre kun Frank Hvam og var os lige heldige nok til at få en krammer af Stefan ;) 
I dag har jeg igen været på arbejde og det er det meste af min dag gået med. 

Maiken  

2 kommentarer:

  1. Hvor er du bare fin. Jeg elsker kjolen. Kig evt. forbi mig.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Skøn kjole! Det var den jeg havde på til Nytår, bare i sort.
    Hvor er den lækker i den farve :-)

    SvarSlet