fredag den 2. marts 2012

Første opvisning


Heej piger 
I aften skal jeg ud og lave første rigtige gymnastik opvisning med mit gymnastik hold. Det bliver fedt tror jeg, da det er det største sted vi skal lave opvisning i denne sæson. Hvis du har lyst kan du jo kigge forbi Sønderborg og se opvisningen er det i Humlehøj hallen kl. 20.55 ;) 
Jeg har i dag været ude og løbe samt været til vejledning på min skole. Jeg skal igang med det næste store projekt i 3.g nemlig AT. Da overemnet i år er katastrofer har jeg valgt at skrive om det samme som jeg skrev om i SRP nemlig pest - Den Sorte Død. Som jeg også skrev den gang, hvor jeg var igang med min SRP kan emnet godt lyde ret tørt, men det har faktisk fanget mig rigtig meget. 

Som jeg skrev i går, skulle jeg jo til Århus i går aftens hvor jeg skulle til åbenhus på fysioterapi uddannelsen. Det gik rigtig fint og jeg fik bekræftet at fysioterapi er det som jeg gerne vil arbejde med i fremtiden. 

Nu vil jeg smutte ud og gøre mig klar til opvisningen i aften da jeg snart bliver hentet af min kusine som os går på holdet.

- Maiken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar