onsdag den 14. marts 2012

+ -

Imorgen skal jeg være hårmodel, det er anden gang jeg skal være det. Første gang var for ca. 15 måneder siden, der blev mit hår desværre ikke særlig kønt. Det blev kort og rødt! Det har også resulterede i at jeg ikke er blevet klippet siden, da jeg gerne ville have langt hår igen. På grund af den manglede klipning er mit har nu blevet meget slidt. Jeg fik i mandags tilbuddet om at stå model til en svendeprøve, hvilket jeg så sagde ja tak til. Jeg tænkte at jeg snart skulle klippes alligevel og når jeg engang skulle klippes skulle der meget af da det er blevet så slidt. Jeg har fået at vide at jeg skal have page hår, så det bliver spændende at se hvordan det bliver. Jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne sige ja til det her tilbud da jeg ville spare penge og få en (forhåbentlig) sjov oplevelse ud af det. Selvfølgelig vil jeg komme til at savne mit gamle hår, men nu sker der altså en forandring. 
Min hår længde er lige nu som i kan se på de to første billeder meget almindelig mellemlangt. Det nederste billede viser hvordan mit hår så ud sidste gang jeg var hårmodel. Jeg håber meget at det ikke bliver så slemt som det nedestående. 




Ønsk mig held og lykke ;)

Maiken





Ingen kommentarer:

Send en kommentar